1- صرفنظر از اینکه ما دوست داشته باشیم چیزی به پایین بیاید یا به بالا برود، نیروی
جاذبه زمین همواره همه چیز را به سمت خود می کشاند. این سیستم طبیعت است و ما باید خودمان را با آن تنظیم کنیم. همین سیستم در خصوص جذب شدن دو گوسفند یا دو فیل یا هر موجود دیگر نیز وجود دارد و آنها بر اساس یک کشش
طبیعی مبتنی بر میل جنسی، به هم وصل می شوند و و بقای آنها ادامه پیدا می کند خواه دوست داشته باشند یا نداشته باشند. این سیستم کششی برای حیوانات، خیلی خوب جواب می دهد و مشکلی بوجود نمی آورد. چون حیوانات، عقل ندارند و مشکلات
تناسب و بی تناسبی ندارند. همینکه یک جفت پیدا شود و با هم آمیزش داشته باشند، برایشان کافی است. ولی وقتی به انسان می رسد، به علت دارا بودن عقل و به این دلیل که او می تواند فکر کند و دوست دارد فردی متناسب با خود انتخاب کند، منشا گرفتاری و بدبختی در زندگی های زناشویی است.2-طبیعت کاری ندارد که که این دو نفر، آیا با هم تناسب دارند یا ندارند. در حالیکه برای انسان ها ،خیلی فرق می کند که آیا با هم تناسب دارند یا ندارند. اینجاست که
ازدواج">ازدواج هایی انجام می شود که تهش پشیمانی و گرفتاری است. ازدواج هایی که بر «سیستم کششی طبیعت» بنا شده اند نه بر
مبنای">مبنای خواست عقلی انسان ها برای اصل «متناسب بودن». انسان، خواهان یک انتخاب مناسب برای خود است اما طبیعت، بر اساس خواسته ما کار نمی کند. سی در آستانه 36سالگي!...
ما را در سایت در آستانه 36سالگي! دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 44 تاريخ: يکشنبه 15 بهمن 1396 ساعت: 1:10